29 June 2012, 17:44
volvosvenska schreef:Enige wat ik probeer duidelijk te maken is dat er een verschil is tussen een auto die omgekat is en die omgekat LIJKT. In casu weet je dat dus nog niet 100% zeker...... zelfde als iemand veroordelen zonder dat iemand daadwerkelijk veroordeelt is.
Scheiding der machten etc.............
I know, maar tot nu toe heb ik elke auto die ik verdacht heb van omgekat te zijn ook terecht als "omgekat" bestempeld.

Trouwens: ik zat me te bedenken dat ik die auto ergens van kende, en de kans dat dat klopt is nog best aanwezig: er is onlangs een 740 Turbo Intercooler automaat in dezelfde kleur, met dezelfde bekleding, zelfde 1990/1991-striping en dezelfde Hydra-velgen (al zijn die standaard op dat bouwjaar Turbo's) te koop aangeboden op Marktplaats en de 700vereniging. Dezelfde persoon had ook een 240 automaat hier te koop aangeboden en eventueel als onderdelen-auto (maar had hier weer niet met die 740 geadverteerd). Aan die auto zat ook wat werk.

jos245 schreef:Een nieuwe APK is sowieso geen probleem; ook al staat het chassisnummer er schots en scheef in. Als het leesbaar is en op de plaats staat die deel I aangeeft dan is dat voor de APK voldoende.
Wat als meneer bang is om met een omgekatte auto richting APK-station te gaan?

Ik heb een mailtje gestuurd, maar helaas nog geen reactie.