18 June 2012, 23:24
Van het weekend nog wat kleine klusjes gedaan:
Buitenspiegeltjes
Opnieuw vastgezet met mooie RVS boutjes en moertjes, er zit oorspronkelijk een soort hollewandplug/parapluplug in de deur, deze was dol gedraaid. Ik heb het "plugje" laten zitten en hierachter gewoon het moertje goed aangedraaid. Die gaat niet meer wapperen boven de 190km/h (:wink
Nog een paar viltjes geplakt tussen de stangetjes en het plaatwerk van de deur. Weer een rammeltje minder :biggrin:
De pookhoes van de M47 vastgezet. (de vierkante met ribbels niet de originele ronde)
Sinds die bakwissel altijd gedacht dat hij niet paste. Maar kwam er dit weekend achter dat die bevestigings gaatjes gewoon overeen komen :confused: Voor het vastzetten heb ik niet de kunstof drukkertjes voorgebruik maar gewoon lekker een m6 boutje in de draaid met een ringetje ertussen. a-la-beun (zie je toch niet meer :redface
Olie ververst
De achterzijde was iets te ver verzakt na het verlagen. Tussen de draagarmen en de veren kunstof blokjes gemonteerd van 2 cm dik, maar echt verschil zie je eigenlijk niet... Nog maar wat ertussen?
En nog een poging gedaan om de klapruitjes te lijmen aan de scharniertjes bovenin, wederom tevergeefs (met zo'n setje van Bison voor de achteruitkijkspiegel)
Tips zijn welkom
Buitenspiegeltjes
Opnieuw vastgezet met mooie RVS boutjes en moertjes, er zit oorspronkelijk een soort hollewandplug/parapluplug in de deur, deze was dol gedraaid. Ik heb het "plugje" laten zitten en hierachter gewoon het moertje goed aangedraaid. Die gaat niet meer wapperen boven de 190km/h (:wink

Nog een paar viltjes geplakt tussen de stangetjes en het plaatwerk van de deur. Weer een rammeltje minder :biggrin:
De pookhoes van de M47 vastgezet. (de vierkante met ribbels niet de originele ronde)
Sinds die bakwissel altijd gedacht dat hij niet paste. Maar kwam er dit weekend achter dat die bevestigings gaatjes gewoon overeen komen :confused: Voor het vastzetten heb ik niet de kunstof drukkertjes voorgebruik maar gewoon lekker een m6 boutje in de draaid met een ringetje ertussen. a-la-beun (zie je toch niet meer :redface

Olie ververst
De achterzijde was iets te ver verzakt na het verlagen. Tussen de draagarmen en de veren kunstof blokjes gemonteerd van 2 cm dik, maar echt verschil zie je eigenlijk niet... Nog maar wat ertussen?
En nog een poging gedaan om de klapruitjes te lijmen aan de scharniertjes bovenin, wederom tevergeefs (met zo'n setje van Bison voor de achteruitkijkspiegel)
Tips zijn welkom
Volvo 142S - 1973
Felix
Felix