19 March 2006, 23:20
Ik heb de VX3 erin zitten
en wederom starten, lopen. Ik kon het stationair toerental nu prima afstellen, van 1500 RPM terug naar zo'n 900 en hij bleef prima lopen, ontsteking afgesteld en ff een testritje gemaakt.
Eerst ff rustig aan :wink: en na 100 meter maar eens ff voorzichtig getest:
Conclusie:
-Meer vermogen bij lage toeren
-Turbo komt sneller op druk
-Dus kleiner turbo gat
-Meer en langdurig vermogen richting de 6000 rpm.
Kortom geslaagd!!!
Ik ga geen schattingen doen qua pk's maar bij mij bevalt ie uitermate goed. Let goed ik spreek hier voor mezelf. Ben benieuwd of er nu een run komt op VX3 asjes :lol:
Volgende karwei: de Intercooler
en wederom starten, lopen. Ik kon het stationair toerental nu prima afstellen, van 1500 RPM terug naar zo'n 900 en hij bleef prima lopen, ontsteking afgesteld en ff een testritje gemaakt.Eerst ff rustig aan :wink: en na 100 meter maar eens ff voorzichtig getest:
Conclusie:
-Meer vermogen bij lage toeren
-Turbo komt sneller op druk
-Dus kleiner turbo gat
-Meer en langdurig vermogen richting de 6000 rpm.
Kortom geslaagd!!!
Ik ga geen schattingen doen qua pk's maar bij mij bevalt ie uitermate goed. Let goed ik spreek hier voor mezelf. Ben benieuwd of er nu een run komt op VX3 asjes :lol:
Volgende karwei: de Intercooler
1800, Project<br />240 Turbo<br />Love Turbo's

