3 October 2012, 08:18
v700r schreef:Fok de ET waarden.Mooie nuance totdat je velg op de remklauw aanloopt. En inderdaad met oudere (toen alles goed was!!!) kon je bij sommige merken de velg omdraaien. Dat was in de tijd toen die schuiten niet boven de 100 knopen kwamen!!!
Niet alle velgen zijn om te draaien!
Et waarde kun je flexibel mee omgaan. Aanlopen rondom is slechts waar je op moet letten.
Een een goede verbreder zal voor een strak wieltje zorgen!
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..

