2 June 2012, 19:57
BartWillem schreef:Het rare is dat die Turbo op kenteken een GLT is.Zinvol om te vermelden: er komen wel 16% veilingkosten en 19% BTW bij (die ook weer over de veilingkosten gaan). Dus stel dat je 1000 Euro biedt, dan wordt het dus in totaal 1000 + 160 x 1,19 = 1380,40. Aangezien straks iedereen daar als vliegen op de stroop op afkomt zit je gauw al rond de 2500 Euro excl. BTW & veilingkosten, wat een totaal oplevert van bijna 3500 Euro. Voor minder vindt je wel een 240 Turbo Estate waar ook laswerk aan zit (en je ook zeker weet dat je de motor nog kan horen lopen en niet al tig jaar stilstaat)
Koopjes zie je helaas zelden bij de veilingen, of je moet echt geluk hebben.Mensen die op Tweakers.net zitten kennen vast het verhaal van de Xantia met een onzinbod die vervolgens geaccepteerd werd. Meneer had voor nog geen 100 Euro (inclusief alle kosten) een redelijk nette Xantia met APK erop.
En nieuwe banden erop, want toen ik er was stonden die rondom slap, en waren niet in puike staat haha.


Zinvol om te vermelden: er komen wel 16% veilingkosten en 19% BTW bij (die ook weer over de veilingkosten gaan). Dus stel dat je 1000 Euro biedt, dan wordt het dus in totaal 1000 + 160 x 1,19 = 1380,40. Aangezien straks iedereen daar als vliegen op de stroop op afkomt zit je gauw al rond de 2500 Euro excl. BTW & veilingkosten, wat een totaal oplevert van bijna 3500 Euro. Voor minder vindt je wel een 240 Turbo Estate waar ook laswerk aan zit (en je ook zeker weet dat je de motor nog kan horen lopen en niet al tig jaar stilstaat) 
