6 October 2012, 12:15
Cojones schreef:Bij Carlo verwácht men zo een prijs. Normaal vinden is wat anders.
Verder is de service daar helemaal ruk. In mijn zoektocht naar een elektrische antenne heb ik ze gebeld. Als ik een mailtje zou sturen, zou ik reactie krijgen (dat zijn dus al twee handelingen). Na mijn mailtje, hoorde ik een week niets. Ik belde maar weer eens, en kreeg te horen dat het druk was. Ik zou de dag er na teruggebeld worden. Dat is een maand of twee geleden, en ik heb nog steeds geen belletje gehad. Waarom sommige mensen zo fan zijn van die kerel weet ik niet.
Misschien omdat hij er heel veel verstand van heeft......? Hij betrouwbaar is?....Heb ooit mij eerst 240 bij hem gekocht, 20 jaar geleden....en nog nooit een onvertogen woord met hem gehad.
Hij is niet de goedkoopste dat is correct. Sommige mensen vinden het niet erg om veel te betalen omdat ze geen zin in gezeik willen. Hij zit al zeker meer dan 20 jaar in de volvo's dus zal hij toch wel wat goed doen lijkt me.....en heeft toch een aardig bedrijf opgebouwd.
For the record...ik moet zelf ook wel eens lachen om zijn prijzen hoor en zou dat er ook niet voor uitgeven ;-)!
Volvo 244 DL 1974