17 May 2012, 23:38
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 17 May 2012, 23:48 door BartWillem.)
volvosvenska schreef:En dus kan het ook zo maar een legale 84 er zijn.............Wel met veel werk.

Gezien de overige zaken denk ik dat het eentje uit 1990 is/was: het 90-92 type kan je namelijk wel ombouwen naar het front van de 940 (erg gemakkelijk zelfs, de 740 van m'n vriendin heeft ook gewoon de koplampen + grille van een 940, maar wel de oude motorkap nog), en alleen de 90'ers van het tussenmodel hebben het oude type dashboard nog (en niet het laatste type dashboard wat de 91'ers en 92'ers en alle 940's hadden). Maar tussen het model dashboard van 1990 en van bijvoorbeeld 1984 zitten wel weer wat kleine verschillen (naden, detailverschillen in roostertjes) en het dashboard/interieur van de geadverteerde auto lijkt weer het 1990-type, alhoewel dat wel weer gewoon over te zetten is. De achterkant lijkt weer wel te kloppen, dus ik vermoed dat het een samenraapsel is.

Overigens is het ook geen originele NL-auto (dat beweert de verkoper): ding is in 1996 ingevoerd.
Black Moose schreef:Maar deze amerikaanse duitser moet kennelijk snel verkocht wordenGarage Addi, niet bepaald een betrouwbaar bedrijf te noemen. Al is de auto niet duur, maar ik zou daar niets kopen.