14 May 2012, 19:51
frox schreef:Zo Dat zijn wel de leukere klusjes!
Zo te zien heb je ook nog een uitlaatspruistuk wat uitkomt in een enkele uitlaat pijp, als je deze zou vervangen door een met een dubbele uitgang boek je ook een hoop vooruitgang! en hier is redelijk goed aan te komen.
Dan kom je helemaal snel uit de startblokken :wink:
ja was zeker een leuk klusje, vooral als het de moeite waard blijkt te zijn :-) Bij het blok zat ook een 4-1 spruitstuk met een aansluitstuk naar de rest van de simons.
Klinken die stalen distr. tandwielen een beetje als het getik van kleppen? Ik heb de kleppen gesteld op 0.5 koud. Het is een b20b maar met een b20e (d-as) nokkenas en hier staat volgens mij 0.5 voor.
Nu eerst de elektrische aansluiting van de elektrische fan uitzoeken (zat ook bij het blok). Als de koeling eenmaal goed werkt ga ik aan de slag met het plaatsen van mijn "oude" tt3 as.
Er blijft genoeg te doen gelukkig ;-)