6 May 2012, 19:35
Mocht iemand het zijn opgevallen; de foto's doen het weer 
Ja best wel! eerst was 110km/h 4000rpm en dat is nu 3500/3450 rpm.
Het verschil lijkt misschien weinig maar is het wel een stuk prettiger. En de max snelheid (die ik aandurf :wink
is nu ook een stuk hoger. Maar hoe hard hij nou echt kan weet ik nog steeds niet...
In de tussentijd een paar kleine updates:
Ik heb nu een werkend oliedruk metertje. joepiedepoepie!
Ik heb wat aardig steenslag verf verwijderd van de dorepls. Wat een sck**t-kl*te-t*ring-h**renklus is dat zeg! 4 dikke koeklagen over elkaar!
Het onderste gedeelte laat ik lekker zitten want dat krijg ik er niet af, daar is het nog dikker pfff. En dat zit net onder de knik van de dorpel, valt toch minder op.
Het ziet er nu wel stukken beter uit. Oogt een stuk lager. Ik moet alleen nog wat kleine plekje die eronder vandaan kwamen bijwerken. Maar dat komt wel goed als het weer mooi wordt om te spuiten.
Er is een CDV setje ingebouwd met afstandbediening
Moet alleen nog aangesloten worden op de toeter of een *TWEET TWEET* geluidje (grapje)
De scheel stoeltjes zitten lekker maar staan nog steeds in de woonkamer.... :redface:
Dat was t weer

Yellow240 schreef:Zijn de overbreningsverhoudingen nou ook heel anders tov een M40?
Ja best wel! eerst was 110km/h 4000rpm en dat is nu 3500/3450 rpm.
Het verschil lijkt misschien weinig maar is het wel een stuk prettiger. En de max snelheid (die ik aandurf :wink

In de tussentijd een paar kleine updates:
Ik heb nu een werkend oliedruk metertje. joepiedepoepie!
Ik heb wat aardig steenslag verf verwijderd van de dorepls. Wat een sck**t-kl*te-t*ring-h**renklus is dat zeg! 4 dikke koeklagen over elkaar!
Het onderste gedeelte laat ik lekker zitten want dat krijg ik er niet af, daar is het nog dikker pfff. En dat zit net onder de knik van de dorpel, valt toch minder op.
Het ziet er nu wel stukken beter uit. Oogt een stuk lager. Ik moet alleen nog wat kleine plekje die eronder vandaan kwamen bijwerken. Maar dat komt wel goed als het weer mooi wordt om te spuiten.
Er is een CDV setje ingebouwd met afstandbediening

De scheel stoeltjes zitten lekker maar staan nog steeds in de woonkamer.... :redface:
Dat was t weer
Volvo 142S - 1973
Felix
Felix