1 May 2012, 22:56
Jeroen V schreef:Zo ik heb inmiddels een vervangend blok gevonden :-).... Een b20 met afgedraaid vliegwiel, d-as en vergrote kleppen met harde zetels. Erg benieuwd hoe deze setup gaat lopen in combi met de 32/36. Net even de benodigde pakkingen besteld en misschien dit weekend wisselen. Zal proberen wat foto's te maken.ik denk dat TT je wel kan vertellen wat het verschil is tussen TT3 en D... Ik heb een B20 met D een grotere kleppen, die deed het met een 32/36 set prima, alleen dorstig.. waar heb je dat set vandaan als ik vragen mag?
-edit ik weet alleen niet welk type b20 het is, nummer welke erop staat is 8250 en 87210 iemand een idee waar ik dit kan checken?
-edit2 Het nieuwe blok heeft een D-as, huidige blok een tt3. Zou hier veel verschil in zitten? Of lekker de D laten zitten en de tt3 verkopen???