28 April 2012, 16:37
Marc1970 schreef:Ergens na 1988 werden de startmotoren slanker, lichter en sterker, tsjonge, wat een verbeteringen in ene keer.
Deze beauty: http://link.marktplaats.nl/553813134 Je bent aan het bieden op eentje die er erg mooi uitziet maar geen enkele typeaanduiding heeft, vraag me af of dat een echte Bosch is?
Wat je dus wel hebt is dat de 240 etc versies schroefdraad in de starter getapt hebben en metrisch, t.o. de B20 met door en door bouten in UNC maat.
En anders een boor van 12,5 mm er doorheen en met lange M12 bouten/moeren vastzetten. Dan passen ze allemaal.
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..

