..beetje Monthy Python-esk plaatje... ..tekenaar nam het niet zo nauw met de richtingaanwijzers... ..hoop dat ie goed verzekerd is met al dat klauterende grut...
...town lights.. de voorloper van de huidige "daglichtverlichting".. heb 1x een NOS set voorbij zien komen
..er veranderd niet veel in de boekjes natuurlijk, wel de kapsels.. en deze keer heeft een andere meneer pech dat ie pech heeft..
...het "tralalalagevoel" blijft ook hetzelfde.. ..nog iemand een 8-track bakje nodig..? probeer die maar eens in je USB-slotje te krijgen... (een LP in de cd-sleuf is al een drama kan ik je vertellen..!)
...trouwen in een GT.. (waar istie stiekum het meeste mee getrouwd..?!)
...eigen schuld.. ..beetje löllig van de camera-meneer..
...transparante skikoffers..
...Penta? met bergvakjes...
...beer op de weg.. (en leer..)
...duizelig..
..weet ik nog steeds niet hoe laat het is.. (iemand de nrs. 1, 2 en 3 in de la liggen?)
... ja.. s'warm die studiolampen..
...saai...
...rozetjes, altijd leuk..
..wat een pech zech.. euh, peg.. maar daar kunnen we alleen nog maar naar terugkijken..
....som är galen inte gåi pension..?!
...town lights.. de voorloper van de huidige "daglichtverlichting".. heb 1x een NOS set voorbij zien komen
..er veranderd niet veel in de boekjes natuurlijk, wel de kapsels.. en deze keer heeft een andere meneer pech dat ie pech heeft..
...het "tralalalagevoel" blijft ook hetzelfde.. ..nog iemand een 8-track bakje nodig..? probeer die maar eens in je USB-slotje te krijgen... (een LP in de cd-sleuf is al een drama kan ik je vertellen..!)
...trouwen in een GT.. (waar istie stiekum het meeste mee getrouwd..?!)
...eigen schuld.. ..beetje löllig van de camera-meneer..
...transparante skikoffers..
...Penta? met bergvakjes...
...beer op de weg.. (en leer..)
...duizelig..
..weet ik nog steeds niet hoe laat het is.. (iemand de nrs. 1, 2 en 3 in de la liggen?)
... ja.. s'warm die studiolampen..
...saai...
...rozetjes, altijd leuk..
..wat een pech zech.. euh, peg.. maar daar kunnen we alleen nog maar naar terugkijken..
....som är galen inte gåi pension..?!

![[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]](http://i264.photobucket.com/albums/ii178/Rayspictures_2007/Volvo%20miscelanous/fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg)