23 April 2012, 11:11
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 23 April 2012, 11:14 door Kogelman.)
Inderdaad als de rekening klopt is dat de tamste diesel (uit de MB W123 200 en 220 (Taxi)personenwagens) die zal er een hele kluif aan hebben om het beestje boven de 80 km/u te krijgen. Ook zie ik 1967 staan op een document terwijl de camper van 1973 zou zijn?
Ik zou alle documentatie nog eens goed controleren op juistheid en misschien de vorige eigenaren proberen te benaderen.
Is het al (snel)voorgloei of nog trekstart?
Blijf je in Oostenrijk of moet de camper eventueel op Ned. kenteken komen? (extra kosten)
Goed dat er al aangegeven wordt wat er aan "Mangels" nog verholpen dient te worden.
Sturen gaat onbekrachtigd, maar valt wel mee vanwege het grote stuur zo lang je maar rolt (wel kijken of de vrouw deze fitness work-out ook kan waarderen) en qua remmen geldt: hoe harder je het pedaal intrapt hoe harder er geremd wordt. Ook dit is met de trommelremmen goed te doen.
Ik zou alle documentatie nog eens goed controleren op juistheid en misschien de vorige eigenaren proberen te benaderen.
Is het al (snel)voorgloei of nog trekstart?
Blijf je in Oostenrijk of moet de camper eventueel op Ned. kenteken komen? (extra kosten)
Goed dat er al aangegeven wordt wat er aan "Mangels" nog verholpen dient te worden.
Sturen gaat onbekrachtigd, maar valt wel mee vanwege het grote stuur zo lang je maar rolt (wel kijken of de vrouw deze fitness work-out ook kan waarderen) en qua remmen geldt: hoe harder je het pedaal intrapt hoe harder er geremd wordt. Ook dit is met de trommelremmen goed te doen.
940 Estate LE 1998 B230FK+MBC Vialle LPG-G3 automaat Nautic Blue
245 estate 1976 B230F "De ouwe Blauwe", Prins VSI LPG G3 100 liter, AW71, Mellan Bla, Volvo lakkleur 121-00-1 244 sedan 1983 B23A "Big Nose" benzine, M47, Moerkbla Metallic Volvo lakkleur 200-2