23 April 2012, 09:00
Het lijkt er trouwens op dat het een Mercedes betreft i.p.v. Hanomag Henschel. De laatste heeft vierkante koplampen en de Mercedes rechthoekige. De OM616 (2,4 liter) is inderdaad ook duurzaam, zat o.a. in de w123 240D personenauto's en MB100 busjes, maar is qua koppel en kracht net iets lichter dan de 3,9 liter OM314, dus zul je nog iets meer geduld moeten hebben op de snelweg en bergopwaarts.
Maar als de camper technisch goed is kun en de gaten er nog niet inzittenkun je je voor 1500,- euro geen buil vallen. Let wel even op (dak)lekkages en dan er zeker ook in rijden om te kijken of de camper niet te traag is voor je. Succes ermee!
En nu weer terug naar de Volvo's.
Maar als de camper technisch goed is kun en de gaten er nog niet inzittenkun je je voor 1500,- euro geen buil vallen. Let wel even op (dak)lekkages en dan er zeker ook in rijden om te kijken of de camper niet te traag is voor je. Succes ermee!
En nu weer terug naar de Volvo's.
940 Estate LE 1998 B230FK+MBC Vialle LPG-G3 automaat Nautic Blue
245 estate 1976 B230F "De ouwe Blauwe", Prins VSI LPG G3 100 liter, AW71, Mellan Bla, Volvo lakkleur 121-00-1 244 sedan 1983 B23A "Big Nose" benzine, M47, Moerkbla Metallic Volvo lakkleur 200-2