9 March 2006, 21:02
PP schreef:heeft uiteraard ook met verandering van gewicht( wegenbela$ting)an verhouding remmerij/PK's ed.( veiligheid) te maken; kunnen je motorsteunen het aan, noem maar op.ja het veiligheidsaspect is het belangrijkste...
Nederland is niet het meest makkelijke land qua beleid van toelatingen, Engeland daarentegen....![]()
![]()
gewicht zal niet veel toenemen, remmen, ik ga voorlopig niet voor een T5 blok maar iets rustigers, dus dan kunnen de standaard remmen (vorig jaar helemaal opgeknapt) het nog wel ff aan.
motorsteunen, die wil ik maken van stevig plaatstaal een kokerconstructie lassen die verder naar buiten toe staat dan de standaard 240 steunen met dikke rubber blokken eronder.
rest is ook al helemaal bedacht, nu nog de uitvoering, het geld, het blok, de toestemming, de rdw en en en en...
http://www.rdw.nl/NR/rdonlyres/BB34C270-..._0890a.pdf
aha!
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni