4 April 2012, 22:03
Zoals Marc ook al aangaf, wellicht is het een productiefout geweest, met name omdat de koolborstels zelf in principe niet eens zo ver op waren. Het draadje lag los en ik kan me maar moeilijk voorstellen dat het draadje los gaat zitten als de koolborstels ruw zijn. Nu de nieuwe er in zit, ben ik benieuwd hoe lang die het vol houd. Mocht die het toch (snel) begeven, dan heb ik een regelaar op voorraad en kan ik altijd nog de revisie/2de hands overwegen. Gelukkig doet mijn controlelampje het wel.
Een vriend van mij stond precies het weekend ervoor stil met zijn MB W123, ook een kapotte spanningsregelaar en het controle lampje functioneerde ook niet. De ANWB is zo vriendelijk geweest er een gebruike kapotte regelaar in te zetten voor 10 euro, dus na 30km stonden ze weer stil in het pikkedonker. Wij hadden nog de mazzel bij een tankstation te staan, maar ja met 2 kids onder de 3jaar tussen 03.00 en 05.00 sochtends is dat ook geen lolletje.
Een vriend van mij stond precies het weekend ervoor stil met zijn MB W123, ook een kapotte spanningsregelaar en het controle lampje functioneerde ook niet. De ANWB is zo vriendelijk geweest er een gebruike kapotte regelaar in te zetten voor 10 euro, dus na 30km stonden ze weer stil in het pikkedonker. Wij hadden nog de mazzel bij een tankstation te staan, maar ja met 2 kids onder de 3jaar tussen 03.00 en 05.00 sochtends is dat ook geen lolletje.
Honda CBR600 1996
Volvo 245 1983 lpg (geschorst per 10-02-2014)
Volvo 940 1998 lpg G3
Volvo 740 1985 benzine
Hanomag Henschel F40KA 1973 diesel
Volvo 245 1983 lpg (geschorst per 10-02-2014)
Volvo 940 1998 lpg G3
Volvo 740 1985 benzine
Hanomag Henschel F40KA 1973 diesel