31 March 2012, 16:35
Vanmorgen even met de ama naar de afsteldag van de vkv te nijkerk geweest. Co gedaan en even de staat van het eea bekeken, en goed bevonden gelukkig.
Bij thuiskomst een compressietest gedaan blijkt dat de compressie van cilinder 4 behoorlijk achteruit gegaan is in drie maanden?
Begin dit jaar kwam hij op 10+ en nu op 9. Beetje olie op de cilinder gespoten en hij geeft 11bar aan :-(. Ligt dus aan de zuiger(veren)? Rest van de cilinders zitten op een dikke 10 bar.
Maar wat nu? Zou het nu snel van kwaad tot erger gaan of kan ik er nog een jaartje mee voort?
Iemand nog een goed b20 blok liggen :-) ???????
Bij thuiskomst een compressietest gedaan blijkt dat de compressie van cilinder 4 behoorlijk achteruit gegaan is in drie maanden?
Begin dit jaar kwam hij op 10+ en nu op 9. Beetje olie op de cilinder gespoten en hij geeft 11bar aan :-(. Ligt dus aan de zuiger(veren)? Rest van de cilinders zitten op een dikke 10 bar.
Maar wat nu? Zou het nu snel van kwaad tot erger gaan of kan ik er nog een jaartje mee voort?
Iemand nog een goed b20 blok liggen :-) ???????