28 March 2012, 14:33
Marc1970 schreef:Wauw, da's een exotisch probleem. Exotische oplossing ook van Volvo om een stationair micro-schakelaar bij het gaspedaal te hangen.
Was dat toevallig een B200E in een 360? De 66 had ook een schakelaar aan het gaspedaal hangen.
NeeNee deze schakelaar hangt onder het spruitstuk en wordt door de "throttle"klep geactiveerd als deze gesloten (stationair) staat. Deze fijne combi zit in een 740 van 86 uit frankrijk.
Vanmorgen perfekte start. niks afslaan bij inschakeling automaat. Dus lijkt allemaal heel goed te gaan.
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..