8 March 2006, 18:25
Jan-Willem schreef:Hahah,
7000tpm geen probleem wacht maar.
Doe dat echt niet te vaak, ken je het fenomeen met zweevende kleppen...
Dat zal niet direct gebeuren maar kijk er donders mee uit.
Het hoeven dus geen zweevende kleppen te zijn maar er zit meer in een kop....
Denk daar maar eens aan
Buitendat, 7000tpm is niks voor een turbo denk ik of wel.
beetje tehoog toerental of blijft hij trekken...
ja klopt, maar als alles perfect is afgesteld zijn pieken tot 7000 te doen. langere tijd 7000 is echt niet aan te bevelen. anders ff de dubbele klepveren bij de dealer kopen. maar dan zit je nog met de rest van het blok...
zwevende kleppen ken ik wel ja, ik heb een 4-takt crossmotor, en bij 12.000 toeren ofzo dan stopt ie met trekken, een keer gehad. de vorige eigenaar gebruikte dat als indicatie wanneer te schakelen. daarom zit er nu een nieuwe cylinderkop, nokkenas, zuiger enzo in :?
maximaal vermogen is bij 10.500 rpm 8)
130 pk per liter 8) 8)
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni


