26 March 2012, 09:06
Ook wij hebben genoten van deze nachtrit, beetje late reactie maar nog geen kans gezien om bericht hier op te zetten.
Boele, ik zal ook eens Motion X GPS gaan proberen de volgende keer, lijkt me leuk om terug te zien hoe we precies gereden zijn.
Wij hebben beide delen gereden en waren om 5:00 terug in Maartensdijk.
Voor de navigator is het een hoop geblader steeds, maar voor de rest ging het prima, enige dat ik nog weet dat we gemist hebben is de tekst onder een 'bier-bord' in Loosdrecht. Leuk vond ik ook de tijd zetten vanaf afslag Maartensdijk op de A27 met 95 km/uur gemiddeld t/m afslag Bunnik/Odijk op de A12.
Als het kan zijn we er volgend jaar weer bij, nu eerst de Varfard 2012
mvg Filip
Boele, ik zal ook eens Motion X GPS gaan proberen de volgende keer, lijkt me leuk om terug te zien hoe we precies gereden zijn.
Wij hebben beide delen gereden en waren om 5:00 terug in Maartensdijk.
Voor de navigator is het een hoop geblader steeds, maar voor de rest ging het prima, enige dat ik nog weet dat we gemist hebben is de tekst onder een 'bier-bord' in Loosdrecht. Leuk vond ik ook de tijd zetten vanaf afslag Maartensdijk op de A27 met 95 km/uur gemiddeld t/m afslag Bunnik/Odijk op de A12.
Als het kan zijn we er volgend jaar weer bij, nu eerst de Varfard 2012

mvg Filip
"Nostalgie is niet meer wat het geweest is"<br /><br />- 240 DL estate Diesel '89 -weg<br />- 240 DL sedan 2.3 '86