6 March 2006, 20:32
kleppen stellen bijv. kost bij een reguliere garage al gauw een kleine 150,- euro, om van een Volvomafiadealer nog maar te zwijgen.
na 1x met iemand die er verstand van heeft kleppen te stellen houd je dit bedrag al snel in je zak: enige wat je nodig hebt zijn voelermaten, schoevendraaier en een ring/steeksleutel.
distributie en spanrol idem;en waterpomp, startmotor, dynamo enz. zijn ook redelijk simpel, evenals remschijven( nietwaar Robbert?
)
Vadig/Olieslager zijn ook erg handig
nou had ik ooit een vaag gerucht vernomen dat er een soort doe het zelf garage zou komen, met expertise+gereedschap enz. zodat je zelf je onderdelen mee kunt nemen, of via hen laten bestellen, en dit er daar in te zetten
na 1x met iemand die er verstand van heeft kleppen te stellen houd je dit bedrag al snel in je zak: enige wat je nodig hebt zijn voelermaten, schoevendraaier en een ring/steeksleutel.
distributie en spanrol idem;en waterpomp, startmotor, dynamo enz. zijn ook redelijk simpel, evenals remschijven( nietwaar Robbert?

Vadig/Olieslager zijn ook erg handig

nou had ik ooit een vaag gerucht vernomen dat er een soort doe het zelf garage zou komen, met expertise+gereedschap enz. zodat je zelf je onderdelen mee kunt nemen, of via hen laten bestellen, en dit er daar in te zetten


orte Bochtenridder
& Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl
