28 October 2012, 21:38
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 28 October 2012, 21:57 door Marc1970.)
Ja de stelschroef naar het mengstuk was ik nog vergeten. Deze zit in de drooggasslang neem ik aan, vrij dikke schroef met een veer eronder. Deze dient om de gastoevoer bij vol gas te knijpen, in mijn 144's heb ik deze schroef helemaal weggehaald omdat ik zoveel mogelijk gas wil als ik volgas geef (het ding is al langzaam genoeg). Normaal zou je deze schroef afstellen bij 2500+ rpm, je kan hem niet gebruiken om het stationair af te stellen.
De stelschroef in het spruitstuk is vrij klein en verzonken, ik denk 1 cm diep minstens. Heb je wel nodig om het stat. verder naar beneden te krijgen. HIer een perfect plaatje, schroef A moet je hebben: http://volvolvo.nl/threads/6330-Carburat...s-gevraagd
Schroef B hoort er eigenlijk niet op, en schroef C is voor de choke.
De stelschroef in het spruitstuk is vrij klein en verzonken, ik denk 1 cm diep minstens. Heb je wel nodig om het stat. verder naar beneden te krijgen. HIer een perfect plaatje, schroef A moet je hebben: http://volvolvo.nl/threads/6330-Carburat...s-gevraagd
Schroef B hoort er eigenlijk niet op, en schroef C is voor de choke.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969