17 February 2012, 17:29
Ah, op die laatste foto is het wat duidelijker. Zou ook wel knullig zijn als het mengstuk er op 2 manieren opkan. Die gaten, zijn die ÃÃn per gasklep?
Ik vind ze wel erg groot. Ze zijn voor de Outlaw neem ik aan, een 38/38 carburateur die bovendien beide gaskleppen tegelijk opent. De 32 gasklep moet nu de luchtstroom door het 38 mengstuk aan de gang houden, ik denk dat-ie dat niet kan. Kan je de 32/36 niet zo manoevreren dat de tweede gasklep eerder opent? Of dat de 1e gasklep stationair wat wijder openstaat?
Het dichtstoppen van het luchtfilter lijkt me niet effectief. De flow door de LPG venturi is wat telt hier.
Ik vind ze wel erg groot. Ze zijn voor de Outlaw neem ik aan, een 38/38 carburateur die bovendien beide gaskleppen tegelijk opent. De 32 gasklep moet nu de luchtstroom door het 38 mengstuk aan de gang houden, ik denk dat-ie dat niet kan. Kan je de 32/36 niet zo manoevreren dat de tweede gasklep eerder opent? Of dat de 1e gasklep stationair wat wijder openstaat?
Het dichtstoppen van het luchtfilter lijkt me niet effectief. De flow door de LPG venturi is wat telt hier.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969