13 February 2012, 16:24
242-turbo schreef:Laat ze allemaal maar l*llen Hun, het enige originele alternatief is een B280E met modernere AW71L automaat uit de 760. tis veel werk, je moet vooral NIETS weggooien ook al is het half kapot totdat je klaar bent. de rest is allemaal flauwe kul en praatjes en doe je toch iets anders dan origineel eindigt je auto als onafgerond object in de hoek.
"been there, done that!"
Volledigheidshalve, je hebt inzicht, doorzettingsvermogen en kennis van draadjes nodig. bereid je goed voor want als puntje bij paaltje komt en je hebt hulp nodig voor oplossingen roept iedereen maar wat...
Lekker positief over de mensen hier.. Er zullen hier vast wel mensen zijn die kennis hebben van zaken, en niet bang zijn om hun handen vuil te maken aan een iets minder conventioneel klusje. Het is maar net waar je zin in hebt. Het internet afstruinende heb ik al talloze voorbeelden gevonden van 5, 6 of 8 cilinders in de 240. Het is echt makkelijker gezegd dan gedaan, maar het is niet onmogelijk.
Patrick Volvo 240 DL - 1986 - B230A - M47
Volvo 940 - 1997 - B230FK - M90
Volvo 940 - 1997 - B230FK - M90