8 February 2012, 09:21
Als je iemand kent met een late 940 met 2,3 lpt blok zou ik vragen of je eens mee mag rijden en oordeel zelf.
Ikzelf heb hetzelfde met mijn 264 maar heb een laat b230 fk blok klaarstaan met een aw 71L automaatbak.
Je hoeft alleen maar een kabelboom compleet met computer van een late 240 met b230f blok te scoren.
ook van de motor ruimte van de 240 gelijk even de motorsteun of hoe noem je het ook al weer en zo er uit schroeven en je hebt een super lekker lopende wagen.
Je moet dan natuurlijk nog wel wat meer dingen doen maar dit is maar een opzetje.
Ikzelf denk dat je wagen er ook meer door waard wordt.
De v 6 blokken gooien er veel ongebruikte brandstof zo weer achter uit en niet echt voordelig.
Denk er maar goed over na! het is redelijk te doen en ombouwen moet je toch.
Ikzelf heb hetzelfde met mijn 264 maar heb een laat b230 fk blok klaarstaan met een aw 71L automaatbak.
Je hoeft alleen maar een kabelboom compleet met computer van een late 240 met b230f blok te scoren.
ook van de motor ruimte van de 240 gelijk even de motorsteun of hoe noem je het ook al weer en zo er uit schroeven en je hebt een super lekker lopende wagen.
Je moet dan natuurlijk nog wel wat meer dingen doen maar dit is maar een opzetje.
Ikzelf denk dat je wagen er ook meer door waard wordt.
De v 6 blokken gooien er veel ongebruikte brandstof zo weer achter uit en niet echt voordelig.
Denk er maar goed over na! het is redelijk te doen en ombouwen moet je toch.
240 GL was b230k en nu b230fb bj 1986 wit van mijn vrouw, 264 GLE 2.7 PRV bj 1979 zilver rijdend project, Volvo 940 estate b230fk blauw groen 1998 , Kawasaki Z 1000 MK2 1979 zwart, Suzuki DR 500s 1984 geel, Mercedes Sprinter 211 CDI mijn werkpaard