24 January 2012, 16:34
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 24 January 2012, 16:37 door skidje.)
Nicolaas, De stabi komt niet in conflict met je aangepaste uitlaat voor LPG. Dat is slechts een verlengstuk. Of je moet een dikke sportuitlaat onder de as door hebben. Dan is het geloof ik wel anders en wordt het passen en meten.
2,3 Bar lijkt me laag. met 15"egrens in de buurt van 2,8 vond ik nooit een probleem... Maar de stabi zal de meeste verbetering geven.
Hoe dik is die stabi? Op de foto lijkt hij dikker dan die zielige standaard van 17 mm....
2,3 Bar lijkt me laag. met 15"egrens in de buurt van 2,8 vond ik nooit een probleem... Maar de stabi zal de meeste verbetering geven.
Hoe dik is die stabi? Op de foto lijkt hij dikker dan die zielige standaard van 17 mm....
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..

