22 January 2012, 11:39
En we zijn afgelopen weekend weer wat verder gekomen:
Hij past (nog een klein beetje bijwerken)!!
![[Afbeelding: DSC02671.JPG]](https://lh3.googleusercontent.com/-76MAE_FBmbw/TxvZbQKqA5I/AAAAAAAABoQ/pHmBHfiO0yM/s800/DSC02671.JPG)
![[Afbeelding: DSC02672.JPG]](https://lh5.googleusercontent.com/-kwcR10kxaJg/TxvZebwYDLI/AAAAAAAABoc/d1CpG7H8PMY/s800/DSC02672.JPG)
![[Afbeelding: DSC02673.JPG]](https://lh6.googleusercontent.com/-HCeZnn8mDao/TxvZfWKx1KI/AAAAAAAABog/c3QCy2NRvqM/s800/DSC02673.JPG)
nog een paar vervelende puntjes:
![[Afbeelding: DSC02674.JPG]](https://lh4.googleusercontent.com/-ibCFu4kqd-U/TxvZgIuMg0I/AAAAAAAABoo/aMTfRW1YDxA/s800/DSC02674.JPG)
Dit gaatje is ondertussen al dichtgelast en gladgemaakt (geen foto meer van gemaakt)
![[Afbeelding: DSC02674.JPG]](https://lh4.googleusercontent.com/-ibCFu4kqd-U/TxvZgIuMg0I/AAAAAAAABoo/aMTfRW1YDxA/s800/DSC02674.JPG)
Alles in de zinkspray:
![[Afbeelding: DSC02678.JPG]](https://lh6.googleusercontent.com/-y3NZUwslnM8/TxvZj3-7VAI/AAAAAAAABpA/dVLvcz-MbS0/s800/DSC02678.JPG)
![[Afbeelding: DSC02679.JPG]](https://lh6.googleusercontent.com/-I-GhvV5A-OU/TxvZlWpl15I/AAAAAAAABpI/nJ4IgZFZhnQ/s800/DSC02679.JPG)
En toen was de klusdag voorbij...Volgende keer de laatste puntjes hiervan aanpakken en dan vastlassen.
Ik denk dat ik nog wel een goeie dag bezig ben om al die uitgeboorde puntlas-gaten te vullen en glad te slijpen.
Maar goed, dan heb ik dat in ieder geval ook weer gedaan!
Verder heb ik met de witte donorauto (b230f) weer wat problemen, als tie warm is en ik rem af (het is een automaat), dan slaat ie bijna af.
het toerental gaat dan van 0 naar 1000 en hij schokt zo de hele tijd. Dit heb ik al een keertje eerder gehad en toen heb ik met wat gefreubel bij het witte benzinerelais de boel opgelost. Ik weet niet wat ik precies gedaan heb, maar daarna was het probleem voorbij. Laatst heb ik mijn geleende computer vervangen en toen had ik het weer. Zou het kunnen zijn dat het aan het benzinerelais ligt? (benzinerrelais is toch het witte relais wat bij de ECU zit??)
Hij past (nog een klein beetje bijwerken)!!
nog een paar vervelende puntjes:
Dit gaatje is ondertussen al dichtgelast en gladgemaakt (geen foto meer van gemaakt)
Alles in de zinkspray:
En toen was de klusdag voorbij...Volgende keer de laatste puntjes hiervan aanpakken en dan vastlassen.
Ik denk dat ik nog wel een goeie dag bezig ben om al die uitgeboorde puntlas-gaten te vullen en glad te slijpen.
Maar goed, dan heb ik dat in ieder geval ook weer gedaan!
Verder heb ik met de witte donorauto (b230f) weer wat problemen, als tie warm is en ik rem af (het is een automaat), dan slaat ie bijna af.
het toerental gaat dan van 0 naar 1000 en hij schokt zo de hele tijd. Dit heb ik al een keertje eerder gehad en toen heb ik met wat gefreubel bij het witte benzinerelais de boel opgelost. Ik weet niet wat ik precies gedaan heb, maar daarna was het probleem voorbij. Laatst heb ik mijn geleende computer vervangen en toen had ik het weer. Zou het kunnen zijn dat het aan het benzinerelais ligt? (benzinerrelais is toch het witte relais wat bij de ECU zit??)