18 January 2012, 21:13
Eerlijk gezegd stelt dat niet veel voor bij wijze van revisie. Vooral het nieuwe zuigerveren gedeelte baart zorgen, dat kan niet zonder honen en/of boren.
Als dat blok was als de andere B20's die ik tot nu toe gezien heb, is de cilinderwand goed glad gesleten en zit er een leuke put bovenin waar de bovenste zuigerring 100.000.000 keer van richting veranderd is. De groef waar die bovenste ring in zit, is bij de meeste zuigers ook al flink uitgelubberd. Nieuwe zuigerringen halen dan niks uit.
Als dat blok was als de andere B20's die ik tot nu toe gezien heb, is de cilinderwand goed glad gesleten en zit er een leuke put bovenin waar de bovenste zuigerring 100.000.000 keer van richting veranderd is. De groef waar die bovenste ring in zit, is bij de meeste zuigers ook al flink uitgelubberd. Nieuwe zuigerringen halen dan niks uit.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969

