18 January 2012, 18:43
Hartelijk dank voor alle reacties. We hebben het blok schoongemaakt en gekeken waar de lekage vandaan komt. Het lijkt erop dat het van verschillende kanten komt. Zowel voorste als achterste krukaskeerring, maar ook van de bovenkant, oliedop. Na die wat vaster te hebben gezet wel minder, maar nog steeds wel wat.
we hebben ook een compressie test gedaan: 3x 7 bar en 1x 9 bar. Dat lijkt mij niet goed. Is er iets helemaal mis gegaan bij de revisie van het onderblok? Niet goed gehoond, zuigerveren verkeertgeplaats?? Wat denken jullie ervan. Alles opnieuw is erg veel geld en werk, later reviseren? een ruilblok? Ik weet het niet meer... zijn er andere kleinere dingen die nog uitgesloten kunnen worden voordat ik aan een nieuwe revisie moet gaan denken?
Mijn dank is groot voor de reacties!
we hebben ook een compressie test gedaan: 3x 7 bar en 1x 9 bar. Dat lijkt mij niet goed. Is er iets helemaal mis gegaan bij de revisie van het onderblok? Niet goed gehoond, zuigerveren verkeertgeplaats?? Wat denken jullie ervan. Alles opnieuw is erg veel geld en werk, later reviseren? een ruilblok? Ik weet het niet meer... zijn er andere kleinere dingen die nog uitgesloten kunnen worden voordat ik aan een nieuwe revisie moet gaan denken?
Mijn dank is groot voor de reacties!