1 November 2012, 11:10
MAP Sensor doet niets met het LPG circuit, anders dan een vacuum lek creëren.
Als ik Arjen zijn verhaal hoor, denk ik direct aan de AAV, bij koude motor heel hoog lopen (veel lucht) bij warme motor erg langzaam (klep gesloten.) Waarschijnlijk heeft Arjen deze slang dichtgedrukt. What to do? Met een warme motor je LPG stationairschroef op de verdamper verstellen zodat de motor goed loopt. Gebruik niet de stationairschroef bij de gasklep, anders ga je ook aan je benzinesysteem zitten schroeven, als dat goed werkt; afblijven!
Dit zou ik eerst proberen alvorens een dure tweedehands MAP sensor te kopen.
Als ik Arjen zijn verhaal hoor, denk ik direct aan de AAV, bij koude motor heel hoog lopen (veel lucht) bij warme motor erg langzaam (klep gesloten.) Waarschijnlijk heeft Arjen deze slang dichtgedrukt. What to do? Met een warme motor je LPG stationairschroef op de verdamper verstellen zodat de motor goed loopt. Gebruik niet de stationairschroef bij de gasklep, anders ga je ook aan je benzinesysteem zitten schroeven, als dat goed werkt; afblijven!
Dit zou ik eerst proberen alvorens een dure tweedehands MAP sensor te kopen.
Groeten, Boele