24 December 2011, 21:59
Zo die ene 81-er diesel is weg na een mailtje er achter aan:
De rdw zal het een zorg zijn of het chassisnummer ingelast is of niet. Ze controleren alleen maar of dat nummer klopt met de kentekenpapieren. En als het netjes ingelast dan zul je ze niet horen. Een oplettende politieagent echter kan het de bestuurder wel degelijk lastig maken. De auto heeft n.b. een Nederlands 81-er kenteken. Peanuts om zo'n auto aan te houden.
Jouw auto heeft alle kenmerken van een 86-er en later. En als je de achterklep ziet dan is dat een van na 1990. Een beetje Volvo-kenner ziet dat alles in 1 oogopslag. Alles kun je vervangen maar een paravan is wel heeeel veel werk. Alle ruiten: welk jaartal. Gordels: welk jaartal? Enz......................
M.a.w.: ik weet heel goed waar ik het vandaan haal dat de auto niet uit 1981 komt.
De rdw zal het een zorg zijn of het chassisnummer ingelast is of niet. Ze controleren alleen maar of dat nummer klopt met de kentekenpapieren. En als het netjes ingelast dan zul je ze niet horen. Een oplettende politieagent echter kan het de bestuurder wel degelijk lastig maken. De auto heeft n.b. een Nederlands 81-er kenteken. Peanuts om zo'n auto aan te houden.
Jouw auto heeft alle kenmerken van een 86-er en later. En als je de achterklep ziet dan is dat een van na 1990. Een beetje Volvo-kenner ziet dat alles in 1 oogopslag. Alles kun je vervangen maar een paravan is wel heeeel veel werk. Alle ruiten: welk jaartal. Gordels: welk jaartal? Enz......................
M.a.w.: ik weet heel goed waar ik het vandaan haal dat de auto niet uit 1981 komt.
245 DL 1983

