8 December 2011, 19:57
Het doel licht rond de 250pk, dat zou mooi zijn.
Uiteraard speelt geld een rol, vandaar het volgende idee.
Grappig wel hoe makkelijk het altijd weer is om 250 pk te behalen!!
Optie 1
Kopen van een van de laatste B230Ft 8v, vanwege de dikkere drijfwerk. (kost geen drol)
Dan kan ik mijn eigen orginele blok behouden en knal ik deze neue over.
Buiten dat je in de war bent met een FK snap ik niet waarom je een FT wilt om je eigen blok te behouden!!
Kopvlakken, omdat gas een hogere klopvastheid heeft moet dit geen problemen geven denk ik. (Misschien red ik het al met een dunnere pakking, geen ervaring)
Wanneer geeft dat wel problemen?
Andere nokkenas en een ander spaghetti spruitstuk. Turbo behouden
En huppakee 250 pk!!
Uiteraard speelt geld een rol, vandaar het volgende idee.
Grappig wel hoe makkelijk het altijd weer is om 250 pk te behalen!!
Optie 1
Kopen van een van de laatste B230Ft 8v, vanwege de dikkere drijfwerk. (kost geen drol)
Dan kan ik mijn eigen orginele blok behouden en knal ik deze neue over.
Buiten dat je in de war bent met een FK snap ik niet waarom je een FT wilt om je eigen blok te behouden!!
Kopvlakken, omdat gas een hogere klopvastheid heeft moet dit geen problemen geven denk ik. (Misschien red ik het al met een dunnere pakking, geen ervaring)
Wanneer geeft dat wel problemen?
Andere nokkenas en een ander spaghetti spruitstuk. Turbo behouden
En huppakee 250 pk!!
Groeten van Frans

