1 December 2011, 20:45
Heren alvast bedankt voor de info,
Het doel licht rond de 250pk, dat zou mooi zijn.
Uiteraard speelt geld een rol, vandaar het volgende idee.
Optie 1
Kopen van een van de laatste B230Ft 8v, vanwege de dikkere drijfwerk. (kost geen drol)
Dan kan ik mijn eigen orginele blok behouden en knal ik deze neue over.
Kopvlakken, omdat gas een hogere klopvastheid heeft moet dit geen problemen geven denk ik. (Misschien red ik het al met een dunnere pakking, geen ervaring)
Andere nokkenas en een ander spaghetti spruitstuk. Turbo behouden
Dan de vraag, kan dit? Niet alleen mechanische maar vooral elektrische gedeelte? Zou ik mijn inlaatspruitstuk over kunnen bouwen zonder problemen?
Alvast bedankt voor de reacties en links,
Mvg Ruben
Het doel licht rond de 250pk, dat zou mooi zijn.
Uiteraard speelt geld een rol, vandaar het volgende idee.
Optie 1
Kopen van een van de laatste B230Ft 8v, vanwege de dikkere drijfwerk. (kost geen drol)
Dan kan ik mijn eigen orginele blok behouden en knal ik deze neue over.
Kopvlakken, omdat gas een hogere klopvastheid heeft moet dit geen problemen geven denk ik. (Misschien red ik het al met een dunnere pakking, geen ervaring)
Andere nokkenas en een ander spaghetti spruitstuk. Turbo behouden
Dan de vraag, kan dit? Niet alleen mechanische maar vooral elektrische gedeelte? Zou ik mijn inlaatspruitstuk over kunnen bouwen zonder problemen?
Alvast bedankt voor de reacties en links,
Mvg Ruben

