30 November 2011, 23:43
ik blijf aan het bedanken :-)
Ik heb het tabelletje eens opgezocht met daarin de stelwaarden van de 345, 07-2010.
![[Afbeelding: attachment.php?attachmentid=2550&d=1280151990]](http://forum.volvo300club.nl/attachment.php?attachmentid=2550&d=1280151990)
Het vermoeden rijst dat bovenstaande afbeelding niet te zien is... maar morgen zal ik het tabelletje hier plaatsen. Resultaat van het afstellen van de speling was een beter trekkende, startende en lopende motor. Voordat ik ontstekingstijdstip e.d. ga aanpassen, wil ik eerst de basisafstelling goed hebben. Anders ga ik misschien problemen verdoezelen. Ik wil alles gewoon perfect in orde hebben.
Morgen zal ik ook even een foto plaatsen van een B19A in de 345/343, met een close-up van de stroomverdeler.
Ik heb het tabelletje eens opgezocht met daarin de stelwaarden van de 345, 07-2010.
Het vermoeden rijst dat bovenstaande afbeelding niet te zien is... maar morgen zal ik het tabelletje hier plaatsen. Resultaat van het afstellen van de speling was een beter trekkende, startende en lopende motor. Voordat ik ontstekingstijdstip e.d. ga aanpassen, wil ik eerst de basisafstelling goed hebben. Anders ga ik misschien problemen verdoezelen. Ik wil alles gewoon perfect in orde hebben.
Morgen zal ik ook even een foto plaatsen van een B19A in de 345/343, met een close-up van de stroomverdeler.
1981 Volvo 343 2.0 GLS, 1981 Volvo 345 2.0 GLS, 1983 Volvo 360 2.0 GLS sedan, 1990 Volvo 460 1.7 GLEi, 1990 Volvo 940 2.3 GL