30 November 2011, 17:15
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 30 November 2011, 19:21 door Jambon.)
lijkt op deze, maar dan anders..
...6 maanden garantie... en wat als het ding er 486 meer mee gaat...?!
...kun je wel lachen of er niets ad hand is, maar waar heb je je ijsje nu weer weggestopt...:mad:
...dit is trouwens dà reden waarom automobielen zoveel hoofdruimte hadden..!
...zeker een modekleur dat jaar..
...bubbels, kookwekker, waterkoker en een warm kacheltje, lijkt wel kerst..
...hoe kom nou ik aan zo'n origineel rekje.. :frown: ..zelfs met zoveel verlichting vindt je um niet..
...nog ff vertroetelen ende laat dan de wintert maar komen..
...meer iets voor de aannemelarij... moet je nu ens proberen..
"daag meneer de Volvoverkopert, heeft U voor mij 1 stuks sneeuwschuiver, 26 stuks wegafbakening en een half dozijn sleeptrossen.?"
...nooit meer spetteren, lekker veel bling, nooit meer zoeken naar de sleutels en een geheime drankvoorraad..
...opgeruimd staat netjes..
...6 maanden garantie... en wat als het ding er 486 meer mee gaat...?!
...kun je wel lachen of er niets ad hand is, maar waar heb je je ijsje nu weer weggestopt...:mad:
...dit is trouwens dà reden waarom automobielen zoveel hoofdruimte hadden..!
...zeker een modekleur dat jaar..
...bubbels, kookwekker, waterkoker en een warm kacheltje, lijkt wel kerst..
...hoe kom nou ik aan zo'n origineel rekje.. :frown: ..zelfs met zoveel verlichting vindt je um niet..
...nog ff vertroetelen ende laat dan de wintert maar komen..
...meer iets voor de aannemelarij... moet je nu ens proberen..
"daag meneer de Volvoverkopert, heeft U voor mij 1 stuks sneeuwschuiver, 26 stuks wegafbakening en een half dozijn sleeptrossen.?"
...nooit meer spetteren, lekker veel bling, nooit meer zoeken naar de sleutels en een geheime drankvoorraad..
...opgeruimd staat netjes..

![[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]](http://i264.photobucket.com/albums/ii178/Rayspictures_2007/Volvo%20miscelanous/fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg)