25 November 2011, 18:51
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 25 November 2011, 18:54 door Jw240.)
Zelf heb ik goede ervaring met Brantho Korrux 3-1. Te krijgen in RAL 3002 wat volgens mij de redblock kleur wel is (niet te fel rood, gecontroleerd bij revisieblok met kleurenwaaier :p). Is semi-gloss, niet zo glimmend als hammerite en co.
Die verf die kan ook goed omgaan met wat minder goede ondergrond, slagvast, lost niet op in olie etc. Is ook niet echt duur, ergens 18 euro voor 750 ml. Ook gebruikt voor wielophangingsdelen en in wielkasten, sterk spul. Temperatuurbestendig tot 250-300 graden afhankelijk van de kleur, vanaf 120 graden wel lichte kleurveranderingen mogelijk.
http://www.tbs-aachen.de/Rostschutz_und_..._42439.htm
en er zit ook een heel duidelijk gegevensblad bij met diverse testresultaten, oa van de duitse spoorwegen: http://www.branth-chemie.de/doks/Brantho...TechnM.pdf
Zelfde merk verkoopt ook hele zwik aan menie, grondlagen, topcoats etc maar dat heb je niet snel nodig.
Die verf die kan ook goed omgaan met wat minder goede ondergrond, slagvast, lost niet op in olie etc. Is ook niet echt duur, ergens 18 euro voor 750 ml. Ook gebruikt voor wielophangingsdelen en in wielkasten, sterk spul. Temperatuurbestendig tot 250-300 graden afhankelijk van de kleur, vanaf 120 graden wel lichte kleurveranderingen mogelijk.
http://www.tbs-aachen.de/Rostschutz_und_..._42439.htm
en er zit ook een heel duidelijk gegevensblad bij met diverse testresultaten, oa van de duitse spoorwegen: http://www.branth-chemie.de/doks/Brantho...TechnM.pdf
Zelfde merk verkoopt ook hele zwik aan menie, grondlagen, topcoats etc maar dat heb je niet snel nodig.
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni