20 November 2011, 15:29
Yellow240 schreef:Hie zit dat met jouw velgen Felix? Welke ET heeft jouw auto standaard? 25? Hoe heb jij het opgelost met je velgen? Had je alleen aan spacers genoeg of moest je ook nog verlengde draadeinden en andere wielmoeren kopen? (Wat een vragen zeg)
De ET van een 140 is 43 (toch) Ik zit een spacertje van 5mm tussen, dit is meer voor het iets naar buiten brengen van de banden omdat hij anders aanloopt tegen de schokdemperbouten. Ik heb dus ook geen verlengde wiebouten want ik had nog precies 8 windingen over. (Sebastiaan had volgens mij wel verlengde bouten gehaald misschien kan je hem informeren over hoe en waar, maar het stond volgens mij ook in zijn toppic ergens)
Jambon schreef:ah.. je hebt je camera nr beneden gehaald.. toch wel een paar kratten tomaten voor de soep achterin gezet...!?
Haha nee andere camera! ook een Sony. Wel scherp hoor, jij dan, want scherp is dat ding niet! Echt een schijtcamera, maakt alleen goeie foto's met veel zonlicht.
En tomaten heeft hij niet meer, daar is hij mee gestop hij heeft wel nog een mooie amazon!
Volvo 142S - 1973
Felix
Felix