14 November 2011, 22:54
Nog maar een paar weken en dan vertrek ik met mijn vrouw, 2 zoontjes (2,5 en 1 jaar) naar Oostenrijk (Klagenfurt). Uiteraard gaat de Volvo ook mee. Voor mijn werk kan ik daar 6 maanden aan het werk. De Volvo ben ik stap voor stap aan het voorbereiden op een zware winter: Vredesteijn Snowtrac3 zit er nu onder, ruitensproeier gemaakt, koelvloeistof gepeild, motorsteun rubbers ingesmeerd. Dat lijstje wordt vast nog wel langer. Binnenkort ga ik ook nog de originele radio vervangen door een moderner exemplaar.
Belangrijkste vraag is: Hoe neem ik onze spulletjes mee? We gaan naar een gemeubileerd appartement, maar hebben natuurlijk wel speelgoed, boeken, kleding, kinderwagens, fietsen etc nodig. In eerste instantie zat ik er aan te denken mijn tandem asser mee te nemen, maar dat lijkt een beetje overkill. Bovendien moet ik daar dan ook parkeerplek voor regelen. Een vriend van me adviseerde een fietsendrager op de trekhaak en een skikoffer op het dak. Geen gek idee natuurlijk, de skikoffer zal ter plekke ook goed van pas komen. Iemand ervaring met een skikoffer op een 240 station?
Ik zie maar weinig dakdragers beschikbaar voor onze auto, iemand die een setje heeft liggen?
Of iemand die nog andere suggesties heeft?
Belangrijkste vraag is: Hoe neem ik onze spulletjes mee? We gaan naar een gemeubileerd appartement, maar hebben natuurlijk wel speelgoed, boeken, kleding, kinderwagens, fietsen etc nodig. In eerste instantie zat ik er aan te denken mijn tandem asser mee te nemen, maar dat lijkt een beetje overkill. Bovendien moet ik daar dan ook parkeerplek voor regelen. Een vriend van me adviseerde een fietsendrager op de trekhaak en een skikoffer op het dak. Geen gek idee natuurlijk, de skikoffer zal ter plekke ook goed van pas komen. Iemand ervaring met een skikoffer op een 240 station?
Ik zie maar weinig dakdragers beschikbaar voor onze auto, iemand die een setje heeft liggen?
Of iemand die nog andere suggesties heeft?
Honda CBR600 1996
Volvo 245 1983 lpg (geschorst per 10-02-2014)
Volvo 940 1998 lpg G3
Volvo 740 1985 benzine
Hanomag Henschel F40KA 1973 diesel
Volvo 245 1983 lpg (geschorst per 10-02-2014)
Volvo 940 1998 lpg G3
Volvo 740 1985 benzine
Hanomag Henschel F40KA 1973 diesel