14 November 2011, 09:19
240diesel schreef:Dat gaat mij wel heel ver hoor, ik heb 98% goede ervaringen opMP zowel verkopend als kopend en versturend als ontvangend.
Net als in het gewone leven pas je daarbij een stukje logica toe.MP schrijft zelf immers ook; "lijkt iets te mooi om waar te zijn dan is het dat meestal ook".
Bovendien verdiep je je hopelijk toch wel in iets voordat je een behoorlijk bedrag neertikt?Je hebt als koper net zo goed iets als onderzoeksplicht.
Ik heb v.w.b. de omkatters ook wel gedacht van; meldpunt maken bij RDW zodat zij de auto bij de eerstvolgende APK-afmelding kunnen steekproeven v.w.b. de ware identiteit van een auto (lees bouwjaar).
Maar ja, waar blijf je dan, het risico bestaat dat je een soort heksenjacht ontketend, de volgende wil dan ook kunnen melden als hij weet dat (ik noem maar wat) dorpels in een auto gekit zijn i.p.v. afgelast.
De overheid heeft al niet genoeg capaciteit de huidige wetten te handhaven, laat staan nieuwe wetten te maken en handhaven.
Om nog maar te zwijgen over vervelende mensen uit de wijk of forum die dan een aanmelding van omkatten/oid geven voor de fun.
Groeten, Boele