4 November 2012, 21:26
HÃ hallo
Welk bouwjaar moet het worden?
Voor 1988 zijn ze roestgevoelig erna stukken minder.
In 1982 zijn de eerste in het buitenland verkocht in 1983 hier in Nederland
Roest : Bandenbakken ( lekkage via de achterlichten)
Dorpels,accubak,schutboard ( bij de voeten)
Bodem(achter de best.stoel=laagste punt van de auto vandaar)) door lekkage via de ventilatieroosters bij de voeten
Kokerbalken onder de auto
V6 is een goede motor mits hij goed is onderhouden (op tijd de olie wisselen)
Ratel in de motor? Nokkenassen versleten! (of als je geluk hebt de vacuumpomp versleten)
LPG en gas ? Ik heb er geen ervaring mee ,maar met goed onderhoud geen probleem
Kijk anders eens op http://www.volvo700vereniging.nl
Ik heb m,n 760 GLE nu zo,n 25 jaar en ben er nog steeds tevreden mee !!! ( ik hoop dat hij belastingvrij blijft)
V6 groeten uit Epe
Welk bouwjaar moet het worden?
Voor 1988 zijn ze roestgevoelig erna stukken minder.
In 1982 zijn de eerste in het buitenland verkocht in 1983 hier in Nederland
Roest : Bandenbakken ( lekkage via de achterlichten)
Dorpels,accubak,schutboard ( bij de voeten)
Bodem(achter de best.stoel=laagste punt van de auto vandaar)) door lekkage via de ventilatieroosters bij de voeten
Kokerbalken onder de auto
V6 is een goede motor mits hij goed is onderhouden (op tijd de olie wisselen)
Ratel in de motor? Nokkenassen versleten! (of als je geluk hebt de vacuumpomp versleten)
LPG en gas ? Ik heb er geen ervaring mee ,maar met goed onderhoud geen probleem
Kijk anders eens op http://www.volvo700vereniging.nl
Ik heb m,n 760 GLE nu zo,n 25 jaar en ben er nog steeds tevreden mee !!! ( ik hoop dat hij belastingvrij blijft)
V6 groeten uit Epe

