1 November 2011, 12:17
Ik begon me een beetje te ergeren aan het LPG tanken elke paar honderd kilometer (1:6 hooguit), vroeger ging-ie veel verder op een tank, 1:8 ongeveer.
Dit is een soort vacuumgestuurde flowregelaar, hij zit in de drooggasslang, volgens mij regelt deze klep de hele LPG toevoer behalve stationair.
![[Afbeelding: Vialleregelaar003.jpg]](http://i685.photobucket.com/albums/vv219/marc1970/Vialleregelaar003.jpg)
Deze een paar slagen ingedraaid met bij wijze van CO meting testritjes volgas over de snelweg, ging nog rap tot de 150 zonder pingelen of ingrijpen vd pingelsensor (al is dat slecht te horen in de supergeluidsloze 240). Ik ben benieuwd.
Hoe heet deze regelaar? Vialle 16170 staat er onderop, maar ik kan er niks over vinden.
Dit is een soort vacuumgestuurde flowregelaar, hij zit in de drooggasslang, volgens mij regelt deze klep de hele LPG toevoer behalve stationair.
![[Afbeelding: Vialleregelaar003.jpg]](http://i685.photobucket.com/albums/vv219/marc1970/Vialleregelaar003.jpg)
Deze een paar slagen ingedraaid met bij wijze van CO meting testritjes volgas over de snelweg, ging nog rap tot de 150 zonder pingelen of ingrijpen vd pingelsensor (al is dat slecht te horen in de supergeluidsloze 240). Ik ben benieuwd.
Hoe heet deze regelaar? Vialle 16170 staat er onderop, maar ik kan er niks over vinden.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969