3 November 2011, 16:19
Er zijn een paar types stuurhuis, ZF en TRW/CamGear, maar uiteindelijk passen ze allemaal op de 'vooras' met hun bijbehorende beugeltjes en/of boutjes. Van een 1976 264 tot een 1993 Polar estate.
Ze passen ook allemaal weerskanten in de stuurarmen aan de wielen. En ergens in de stuurkolom zijn ze allemaal met het stuur te verbinden. Dan zijn er een paar types bekrachtigingspomp, waarschijnlijk met hun eigen koppelingen maar het zou kunnen dat de ene pomp op het andere huis past.
Heel veel variabelen dus, als je een puzzelstukje mist (dat is zo gebeurd) stopt het project. Het makkelijkst kijk je welk stuurhuis je nu hebt en zoek je hetzelfde stuurhuis.
Hier een goed overzicht van alle opties en merken: http://people.physics.anu.edu.au/~amh110...rs_trw.htm
Ze passen ook allemaal weerskanten in de stuurarmen aan de wielen. En ergens in de stuurkolom zijn ze allemaal met het stuur te verbinden. Dan zijn er een paar types bekrachtigingspomp, waarschijnlijk met hun eigen koppelingen maar het zou kunnen dat de ene pomp op het andere huis past.
Heel veel variabelen dus, als je een puzzelstukje mist (dat is zo gebeurd) stopt het project. Het makkelijkst kijk je welk stuurhuis je nu hebt en zoek je hetzelfde stuurhuis.
Hier een goed overzicht van alle opties en merken: http://people.physics.anu.edu.au/~amh110...rs_trw.htm
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969

