26 October 2011, 08:37
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 26 October 2011, 08:48 door frox.)
De M47 is ongeveer zo goed als klaar om eronder te hangen 
En ik heb nog een scheel stoeltje opgehaald. Ik heb nu en stetje. Een stoeltje had ik ooit gekregen(!) De andere heb ik bij "het stoelenparadijs" gehaald in Arkel was toch vlakbij de VKB. (wat een rare boel daar... )
Nu nog even kijken hoe ik ze ga monteren. ik zag dat Jambon dezelfde heeft.
@Raymond: Waar komen die zwarte kokerprofielen die direct op de stoelen zitten vandaan? van de originele stoelen? of heb je die zelf gefabriceerd?
Omdat ik een twee-deurs heb, en deze stoelen niet kunnen klappen (:clap2
ga ik de slede van Scheel en Volvo op elkaar zetten, dan heb je een dubbele verstelling naar voren en kan je toch nog fatsoenlijk instappen. Niet dat zou vaak gebeurd... Maar wel zo handig.
Plaatjes van de stoelen:
![[Afbeelding: IMG_1601.JPG]](https://lh3.googleusercontent.com/-DNtN1xF3sqw/TqbP1H18VlI/AAAAAAAABsU/DloeR1OZZGg/s640/IMG_1601.JPG)

En ik heb nog een scheel stoeltje opgehaald. Ik heb nu en stetje. Een stoeltje had ik ooit gekregen(!) De andere heb ik bij "het stoelenparadijs" gehaald in Arkel was toch vlakbij de VKB. (wat een rare boel daar... )
Nu nog even kijken hoe ik ze ga monteren. ik zag dat Jambon dezelfde heeft.
@Raymond: Waar komen die zwarte kokerprofielen die direct op de stoelen zitten vandaan? van de originele stoelen? of heb je die zelf gefabriceerd?
Omdat ik een twee-deurs heb, en deze stoelen niet kunnen klappen (:clap2
ga ik de slede van Scheel en Volvo op elkaar zetten, dan heb je een dubbele verstelling naar voren en kan je toch nog fatsoenlijk instappen. Niet dat zou vaak gebeurd... Maar wel zo handig.Plaatjes van de stoelen:
Volvo 142S - 1973
Felix
Felix