18 October 2011, 21:30
Brum, Als je nu eens even gedetailleerd je turbo voorstelt met een paar foto's zul je heel veel hulp en info krijgen. Maar wellicht dat je tegen die tijd dat je de foto's geplaatst heb ook weet hoe de zoekfunctie werkt.
In ieder geval kan de B21ET heel goed tegen LPG. Er zijn ervaringen omtrent de conventionele LPG systemen met een speciale mengstuk maar het best zal het gaan met dampgas/injektie. Aan de K-Jet hangen dan weer een paar haken en ogen vanwege gebrek van enkele elementaire sensoren. De latere LH2.4 gestuurd motoren laten zich iets gemakkelijker regelen. Maar beiden zijn te doen.
Succes en zie graag iets tegemoet van jou 245 Turbo.
In ieder geval kan de B21ET heel goed tegen LPG. Er zijn ervaringen omtrent de conventionele LPG systemen met een speciale mengstuk maar het best zal het gaan met dampgas/injektie. Aan de K-Jet hangen dan weer een paar haken en ogen vanwege gebrek van enkele elementaire sensoren. De latere LH2.4 gestuurd motoren laten zich iets gemakkelijker regelen. Maar beiden zijn te doen.
Succes en zie graag iets tegemoet van jou 245 Turbo.
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..