9 October 2011, 13:27
volvosvenska schreef:Je uitstekende gasnippel die je mooie volvo rechts achter opsiert.......
Dat ik die niet pakte....Hij steekt zo ver uit dat het niet eens zo moeilijk is! Maar goed, klopt dat is zeker de bedoeling! Hij moet gewoon cosmetisch aangepakt worden, de basis is goed.
Voor wat betreft de eindoverbrenging; Ik heb geen flauw idee! Het is een M46, met een 240 achteras zo ik begrepen heb. De man waarvan ik heb kocht vertelde dat het een 740 achteras was, maar op een forum heeft Joost geschreven dat het een 240 achteras is, dus daar heb ik meer vertrouwen in!
Weet iemand toevallig hoe ik kan zien wat voor een B230FT het is? De slechte, de gemiddelde of de beste? Ik ben eigenlijk wel benieuwd. Ik vrees alleen dat de motor een beetje last heeft van kantelen van de zuigers. Dit was niet te horen toen ik hem kocht vanwege het tikken van de kleppen, maar het geluid is nu duidelijk aanwezig na het stellen van de kleppen en bij koude motor. Bij warme motor valt het wel mee, maar het baart me enigszins zorgen....Het schijnt echter dat de motoren er best oud mee kunnen worden.