15 May 2005, 19:57
't enige waar ik me echt zorgen over maak is hoe voorzichtig ik er mee ga doen als ie klaar is: m'n vorige nieuwe auto had binnen een half jaar een kras op de motorkap (dader onbekend), nog een half jaar later 2 deukjes in de D-stijl (dader onbekend) en nog een jaar later een aantal deukjes in de deuren van mensen die het normaal vinden hun deuren zo hard te openen dat ze sporen achterlaten in die van jou.
Ik wil dus NIET dat dit met de Turbo gaat gebeuren! Wat steenslag door de jaren heen is onvermijdbaar, maar de rest.....
Maar goed, waar maak ik me druk om, de komende tijd nog wel andere kopzorgen......
T Wolff: altijd even grappig.... maar ik moet zeggen, deze was idd te leuk om te laten liggen.
[MOD] Het is een functie, en zo moet je het blijven zien hoor....[MOD]
Morgen trouwens weer een las-dag: de lasser gaat eerst m'n apk-gaten in de dagelijkse turbo dichtlassen en hopelijk nog eea aan het restauratieproject doen. Zal weer eens wat foto's maken, het restauratieverslag bijwerken en hier ergens plaatsen.
Ik wil dus NIET dat dit met de Turbo gaat gebeuren! Wat steenslag door de jaren heen is onvermijdbaar, maar de rest.....
Maar goed, waar maak ik me druk om, de komende tijd nog wel andere kopzorgen......
T Wolff: altijd even grappig.... maar ik moet zeggen, deze was idd te leuk om te laten liggen.
[MOD] Het is een functie, en zo moet je het blijven zien hoor....[MOD]
Morgen trouwens weer een las-dag: de lasser gaat eerst m'n apk-gaten in de dagelijkse turbo dichtlassen en hopelijk nog eea aan het restauratieproject doen. Zal weer eens wat foto's maken, het restauratieverslag bijwerken en hier ergens plaatsen.