4 September 2011, 17:29
Helaas...... met de kachel open nog steeds boven in het rood na een paar km?
exacte plaats van het pinnetje is mij niet helemaal duidelijk (Haynes geeft dit ook niet duidelijk aan, wel dat je hem niet andersom moet plaatsen maar dat lijkt mij sterk want dan zit de rubber pakking ook niet goed)
Maar ik neem aan bij het hoogste punt?
Er gutste wel aardig wat vloeistof uit. Had gedacht dat dat minder zou zijn bij koude motor.
Bovenste slang was heet.De kachel gaf ook warme lucht.
Het water in het reservoir was niet warm?
Ergens een luchtbel? waterpomp?
Hoe kan ik nu het best te werk gaan met controleren en/of vervangen?
exacte plaats van het pinnetje is mij niet helemaal duidelijk (Haynes geeft dit ook niet duidelijk aan, wel dat je hem niet andersom moet plaatsen maar dat lijkt mij sterk want dan zit de rubber pakking ook niet goed)
Maar ik neem aan bij het hoogste punt?
Er gutste wel aardig wat vloeistof uit. Had gedacht dat dat minder zou zijn bij koude motor.
Bovenste slang was heet.De kachel gaf ook warme lucht.
Het water in het reservoir was niet warm?
Ergens een luchtbel? waterpomp?
Hoe kan ik nu het best te werk gaan met controleren en/of vervangen?
245 B21 1975<br />Renault 4 GTL 1986 lopend project<br />V70 XC; 2.5 turbo 1998