1 September 2011, 17:42
dop is er idd al af geweest om te kijken of er vloeistof uit kwam. Helaas.
Za gaat ie er weer af. Dan sensor en thermostaat vervangen en ook maar een nieuwe aftapplug. Alles goed doorspoelen en dan maar hopen dat de temp meter mooi in het midden blijft staan op de snelweg...... Hij staat nu elke x tegen het rood. Ik zag trouwens wel dat ik een radiateur heb van een automaat.......?
Er zit volgens mij wel kwaliteitsverschil in de vloeistof. Maar hoe en wat weet ik ook niet. De mijne koste â¬22.- voor tien liter..... Tot -36 en +130 graden Miss is dat het prijsverschil wel ;-)
Za gaat ie er weer af. Dan sensor en thermostaat vervangen en ook maar een nieuwe aftapplug. Alles goed doorspoelen en dan maar hopen dat de temp meter mooi in het midden blijft staan op de snelweg...... Hij staat nu elke x tegen het rood. Ik zag trouwens wel dat ik een radiateur heb van een automaat.......?
Er zit volgens mij wel kwaliteitsverschil in de vloeistof. Maar hoe en wat weet ik ook niet. De mijne koste â¬22.- voor tien liter..... Tot -36 en +130 graden Miss is dat het prijsverschil wel ;-)
245 B21 1975<br />Renault 4 GTL 1986 lopend project<br />V70 XC; 2.5 turbo 1998