...en die van "71...
...kost je een dashboardkastje, maar wel leuk..
..."Wow, 8-track..! hoevel mb is dat nou..?!"
... "zeg schat, ik heb zo'n stoeltje opgehaald, zet jij um even in de auto..?" "euhh, lieverd, hij zit er in, maar waar ga jij nou zitten..??" "..oh ik rij wel..." :verward:
..de grens tussen picknick en autorijden wordt zo wel heel klein..
...doppie "C" is wÃÃr een andere versie...
..wel ff nalopen als ze naar binnen is hè...
..altijd al lelijk gevonden, rondom het glas gepolijst aluminium, en onderlangs alleen de likrubbers (?), blijken ze zelf dus ook niet mooi te hebben gevonden, en het zijn niet de brede 164 profielen... hoe kom je daar nu weer aan...?!
..paar fijne hoofdsteuntjes achterin...
...kost je een dashboardkastje, maar wel leuk..
..."Wow, 8-track..! hoevel mb is dat nou..?!"
... "zeg schat, ik heb zo'n stoeltje opgehaald, zet jij um even in de auto..?" "euhh, lieverd, hij zit er in, maar waar ga jij nou zitten..??" "..oh ik rij wel..." :verward:
..de grens tussen picknick en autorijden wordt zo wel heel klein..
...doppie "C" is wÃÃr een andere versie...
..wel ff nalopen als ze naar binnen is hè...
..altijd al lelijk gevonden, rondom het glas gepolijst aluminium, en onderlangs alleen de likrubbers (?), blijken ze zelf dus ook niet mooi te hebben gevonden, en het zijn niet de brede 164 profielen... hoe kom je daar nu weer aan...?!
..paar fijne hoofdsteuntjes achterin...

![[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]](http://i264.photobucket.com/albums/ii178/Rayspictures_2007/Volvo%20miscelanous/fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg)