11 August 2011, 22:59
Volgens mij is er weinig mis met de dubbele circuits, beetje overkill hooguit. De 240 (en 740) met ABS hadden een enkele remklauw: http://www.skandix.de/en/spare-parts/bra...t/1016015/
Of die veel beter zijn weet ik niet.
Een andere remklauw betekent een hoop improviseren met leidingen, naven, schijven en spacers. En hoofdremcilinders.
Leesvoer:
http://www.davebarton.com/volvo240bigbrakes.html
http://www.brickboard.com/RWD/index.htm?...show_all=1
Of die veel beter zijn weet ik niet.
Een andere remklauw betekent een hoop improviseren met leidingen, naven, schijven en spacers. En hoofdremcilinders.
Leesvoer:
http://www.davebarton.com/volvo240bigbrakes.html
http://www.brickboard.com/RWD/index.htm?...show_all=1
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969

